Citace podle ČSN ISO 690

Juříková, Martina. Řízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu = Marketing service quality through the use of marketing tools: teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011. 42 s. Teze disertační práce = Doctoral thesis summary. ISBN 978-80-7454-052-3.

Citace podle APA

Juříková, M. (2011). Řízení kvality služeb prostřednictvím nástrojů marketingu =: Marketing service quality through the use of marketing tools : teze disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně.

Styl Chicago

Juříková, Martina. Řízení Kvality Služeb Prostřednictvím Nástrojů Marketingu =: Marketing Service Quality Through the Use of Marketing Tools : Teze Disertační Práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011.

Citace podle MLA

Juříková, Martina. Řízení Kvality Služeb Prostřednictvím Nástrojů Marketingu =: Marketing Service Quality Through the Use of Marketing Tools : Teze Disertační Práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích