Dudinská, Daniela. Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR. Praha, 2011. Vedoucí práce Přemysl Průša.
Citace podle APADudinská, D., Průša, P., & Burianová, L. (2011). Analýza cieľových skupín a komunikácie značky Mercedes-Benz na trhu osobných vozidiel v ČR.
Styl ChicagoDudinská, Daniela, Přemysl Průša, and Lenka Burianová. Analýza Cieľových Skupín a Komunikácie Značky Mercedes-Benz Na Trhu Osobných Vozidiel V ČR. 2011.
Citace podle MLADudinská, Daniela, Přemysl Průša, and Lenka Burianová. Analýza Cieľových Skupín a Komunikácie Značky Mercedes-Benz Na Trhu Osobných Vozidiel V ČR. 2011.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích