Bergh, Joeri van den a Behrer, Mattias. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012. 248 s.
Bergh, J. v. d., & Mohelská, L. (2012). Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y" (1. vyd.). Brno: BizBooks.
Styl ChicagoBergh, Joeri van den, and Libuše Mohelská. Jak Cool Značky Zůstávají Hot: Marketing Zaměřený Na Mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012.
Citace podle MLABergh, Joeri van den, and Libuše Mohelská. Jak Cool Značky Zůstávají Hot: Marketing Zaměřený Na Mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích