Citace podle ČSN ISO 690

Bergh, Joeri van den a Behrer, Mattias. Jak cool značky zůstávají hot: marketing zaměřený na mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012. 248 s. ISBN 978-80-265-0002-5.

Citace podle APA

Bergh, J. v. d., & Mohelská, L. (2012). Jak cool značky zůstávají hot: Marketing zaměřený na mladou "generaci Y" (1. vyd.). Brno: BizBooks.

Styl Chicago

Bergh, Joeri van den, and Libuše Mohelská. Jak Cool Značky Zůstávají Hot: Marketing Zaměřený Na Mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012.

Citace podle MLA

Bergh, Joeri van den, and Libuše Mohelská. Jak Cool Značky Zůstávají Hot: Marketing Zaměřený Na Mladou "generaci Y". 1. vyd. Brno: BizBooks, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích