Caron, Nicolas. Prodej problémovým zákazníkům: klíč k vyjednávání a přesvědčování. 2. české vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. 269 s.
Caron, N., Černá, E., & Desbrosseová, L. (2012). Prodej problémovým zákazníkům: Klíč k vyjednávání a přesvědčování (2. české vyd.). Praha: Grada Publishing.
Styl ChicagoCaron, Nicolas, Eva Černá, and Ludmila Desbrosseová. Prodej Problémovým Zákazníkům: Klíč K Vyjednávání a Přesvědčování. 2. české vyd. Praha: Grada Publishing, 2012.
Citace podle MLACaron, Nicolas, Eva Černá, and Ludmila Desbrosseová. Prodej Problémovým Zákazníkům: Klíč K Vyjednávání a Přesvědčování. 2. české vyd. Praha: Grada Publishing, 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích