Citace podle ČSN ISO 690

Caron, Nicolas. Prodej problémovým zákazníkům: klíč k vyjednávání a přesvědčování. 2. české vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. 269 s. ISBN 978-80-247-4049-2.

Citace podle APA

Caron, N., Černá, E., & Desbrosseová, L. (2012). Prodej problémovým zákazníkům: Klíč k vyjednávání a přesvědčování (2. české vyd.). Praha: Grada Publishing.

Styl Chicago

Caron, Nicolas, Eva Černá, and Ludmila Desbrosseová. Prodej Problémovým Zákazníkům: Klíč K Vyjednávání a Přesvědčování. 2. české vyd. Praha: Grada Publishing, 2012.

Citace podle MLA

Caron, Nicolas, Eva Černá, and Ludmila Desbrosseová. Prodej Problémovým Zákazníkům: Klíč K Vyjednávání a Přesvědčování. 2. české vyd. Praha: Grada Publishing, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích