Citace podle ČSN ISO 690

Tomek, Gustav a Vávrová, Věra. Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012. 262 s., [2] složené l. obr. příl. ISBN 978-80-7431-071-3.

Citace podle APA

Tomek, G. (2012). Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti (1. vyd.). [Praha]: Professional Publishing.

Styl Chicago

Tomek, Gustav. Vize Tržního úspěchu, Aneb, 10 Otázek a Odpovědí Jak Chápat Marketing Budoucnosti. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012.

Citace podle MLA

Tomek, Gustav. Vize Tržního úspěchu, Aneb, 10 Otázek a Odpovědí Jak Chápat Marketing Budoucnosti. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích