Tomek, Gustav a Vávrová, Věra. Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012. 262 s., [2] složené l. obr. příl.
Tomek, G. (2012). Vize tržního úspěchu, aneb, 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti (1. vyd.). [Praha]: Professional Publishing.
Styl ChicagoTomek, Gustav. Vize Tržního úspěchu, Aneb, 10 Otázek a Odpovědí Jak Chápat Marketing Budoucnosti. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012.
Citace podle MLATomek, Gustav. Vize Tržního úspěchu, Aneb, 10 Otázek a Odpovědí Jak Chápat Marketing Budoucnosti. 1. vyd. [Praha]: Professional Publishing, 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích