Citace podle ČSN ISO 690

Nefedov, Egor. Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání. Praha, 2021. Vedoucí práce Václav Stříteský.

Citace podle APA

Nefedov, E., Stříteský, V., & Tinková, Š. (2021). Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání.

Styl Chicago

Nefedov, Egor, Václav Stříteský, and Šárka Tinková. Vliv Reklamní Slepoty Na Efektivitu Digitálních Reklamních Kampaní a Způsoby Jejího Překonání. 2021.

Citace podle MLA

Nefedov, Egor, Václav Stříteský, and Šárka Tinková. Vliv Reklamní Slepoty Na Efektivitu Digitálních Reklamních Kampaní a Způsoby Jejího Překonání. 2021.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích