Nefedov, Egor. Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání. Praha, 2021. Vedoucí práce Václav Stříteský.
Citace podle APANefedov, E., Stříteský, V., & Tinková, Š. (2021). Vliv reklamní slepoty na efektivitu digitálních reklamních kampaní a způsoby jejího překonání.
Styl ChicagoNefedov, Egor, Václav Stříteský, and Šárka Tinková. Vliv Reklamní Slepoty Na Efektivitu Digitálních Reklamních Kampaní a Způsoby Jejího Překonání. 2021.
Citace podle MLANefedov, Egor, Václav Stříteský, and Šárka Tinková. Vliv Reklamní Slepoty Na Efektivitu Digitálních Reklamních Kampaní a Způsoby Jejího Překonání. 2021.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích