Citace podle ČSN ISO 690

Dvořáková, Eva. Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value). Praha, 2022. Vedoucí práce Jan Pospíšil.

Citace podle APA

Dvořáková, E., Pospíšil, J., & Kincl, T. (2022). Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value).

Styl Chicago

Dvořáková, Eva, Jan Pospíšil, and Tomáš Kincl. Vliv Vstupních Informací Na Zákazníkem Vnímanou Hodnotu Produktu (Customer Perceived Value). 2022.

Citace podle MLA

Dvořáková, Eva, Jan Pospíšil, and Tomáš Kincl. Vliv Vstupních Informací Na Zákazníkem Vnímanou Hodnotu Produktu (Customer Perceived Value). 2022.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích