Dvořáková, Eva. Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value). Praha, 2022. Vedoucí práce Jan Pospíšil.
Citace podle APADvořáková, E., Pospíšil, J., & Kincl, T. (2022). Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value).
Styl ChicagoDvořáková, Eva, Jan Pospíšil, and Tomáš Kincl. Vliv Vstupních Informací Na Zákazníkem Vnímanou Hodnotu Produktu (Customer Perceived Value). 2022.
Citace podle MLADvořáková, Eva, Jan Pospíšil, and Tomáš Kincl. Vliv Vstupních Informací Na Zákazníkem Vnímanou Hodnotu Produktu (Customer Perceived Value). 2022.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích