Marková, Lucie. Marketingová strategie firmy Slévárna a modelárna Nové Ransko s.r.o. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí. Praha, 2012. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APAMarková, L., Zamykalová, M., & Lána, I. (2012). Marketingová strategie firmy Slévárna a modelárna Nové Ransko s.r.o. na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí.
Styl ChicagoMarková, Lucie, Miroslava Zamykalová, and Ivo Lána. Marketingová Strategie Firmy Slévárna a Modelárna Nové Ransko S.r.o. Na Domácím a Zahraničních Trzích, Srovnání S Konkurencí. 2012.
Citace podle MLAMarková, Lucie, Miroslava Zamykalová, and Ivo Lána. Marketingová Strategie Firmy Slévárna a Modelárna Nové Ransko S.r.o. Na Domácím a Zahraničních Trzích, Srovnání S Konkurencí. 2012.
Více o citacích