Valíčková, Petra. Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o. Praha, 2012. Vedoucí práce Ondřej Lešetický.
Citace podle APAValíčková, P., Lešetický, O., & Polanecká, Š. (2012). Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Sedláček s. r. o.
Styl ChicagoValíčková, Petra, Ondřej Lešetický, and Šárka Polanecká. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Ve Firmě Sedláček S. R. O. 2012.
Citace podle MLAValíčková, Petra, Ondřej Lešetický, and Šárka Polanecká. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Ve Firmě Sedláček S. R. O. 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích