Stuchlý, Jaroslav. Marketingový výzkum: studijní opora pro kombinované studium: bakalářský studijní program [CD-ROM]. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012.
Stuchlý, J. (2012). Marketingový výzkum: Studijní opora pro kombinované studium : bakalářský studijní program (1. vyd.). České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Styl ChicagoStuchlý, Jaroslav. Marketingový Výzkum: Studijní Opora Pro Kombinované Studium : Bakalářský Studijní Program. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012.
Citace podle MLAStuchlý, Jaroslav. Marketingový Výzkum: Studijní Opora Pro Kombinované Studium : Bakalářský Studijní Program. 1. vyd. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích, 2012.
Více o citacích