Ježková, Petra. Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz. Praha, 2012. Vedoucí práce Olga Horová.
Citace podle APAJežková, P., Horová, O., & Mňahončáková, J. (2012). Vnímání značek e-shopů při nakupování na internetu a hodnocení značky Alza.cz.
Styl ChicagoJežková, Petra, Olga Horová, and Jana Mňahončáková. Vnímání Značek E-shopů Při Nakupování Na Internetu a Hodnocení Značky Alza.cz. 2012.
Citace podle MLAJežková, Petra, Olga Horová, and Jana Mňahončáková. Vnímání Značek E-shopů Při Nakupování Na Internetu a Hodnocení Značky Alza.cz. 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích