Citace podle ČSN ISO 690

Svobodová, Nikola. Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů. Praha, 2012. Vedoucí práce Ondřej Pešek.

Citace podle APA

Svobodová, N., Pešek, O., & Pinka, P. (2012). Hromadné nakupování jako jedna z nových forem marketingových nástrojů.

Styl Chicago

Svobodová, Nikola, Ondřej Pešek, and Petr Pinka. Hromadné Nakupování Jako Jedna Z Nových Forem Marketingových Nástrojů. 2012.

Citace podle MLA

Svobodová, Nikola, Ondřej Pešek, and Petr Pinka. Hromadné Nakupování Jako Jedna Z Nových Forem Marketingových Nástrojů. 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích