Citace podle ČSN ISO 690

Štohanslová, Galina. Analýza vybrané marketingové kampaně společnosti Ahold CZ. Praha, 2012. Vedoucí práce Přemysl Průša.

Citace podle APA

Štohanslová, G., Průša, P., & Odehnalová, J. (2012). Analýza vybrané marketingové kampaně společnosti Ahold CZ.

Styl Chicago

Štohanslová, Galina, Přemysl Průša, and Jitka Odehnalová. Analýza Vybrané Marketingové Kampaně Společnosti Ahold CZ. 2012.

Citace podle MLA

Štohanslová, Galina, Přemysl Průša, and Jitka Odehnalová. Analýza Vybrané Marketingové Kampaně Společnosti Ahold CZ. 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích