Citace podle ČSN ISO 690

Hellebrandová, Kateřina. Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů – podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů. Praha, 2012. Vedoucí práce Václav Riedlbauch.

Citace podle APA

Hellebrandová, K., Riedlbauch, V., & Tyslová, I. (2012). Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů – podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů.

Styl Chicago

Hellebrandová, Kateřina, Václav Riedlbauch, and Irena Tyslová. Marketingové Strategie Vybraných Pražských Hudebních Festivalů – Podobnosti a Rozdíly, Analýza Propagačních Materiálů. 2012.

Citace podle MLA

Hellebrandová, Kateřina, Václav Riedlbauch, and Irena Tyslová. Marketingové Strategie Vybraných Pražských Hudebních Festivalů – Podobnosti a Rozdíly, Analýza Propagačních Materiálů. 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích