Hellebrandová, Kateřina. Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů – podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů. Praha, 2012. Vedoucí práce Václav Riedlbauch.
Citace podle APAHellebrandová, K., Riedlbauch, V., & Tyslová, I. (2012). Marketingové strategie vybraných pražských hudebních festivalů – podobnosti a rozdíly, analýza propagačních materiálů.
Styl ChicagoHellebrandová, Kateřina, Václav Riedlbauch, and Irena Tyslová. Marketingové Strategie Vybraných Pražských Hudebních Festivalů – Podobnosti a Rozdíly, Analýza Propagačních Materiálů. 2012.
Citace podle MLAHellebrandová, Kateřina, Václav Riedlbauch, and Irena Tyslová. Marketingové Strategie Vybraných Pražských Hudebních Festivalů – Podobnosti a Rozdíly, Analýza Propagačních Materiálů. 2012.
Více o citacích