Horák, Josef. Analýza využívání moderních fundraisingových a marketingových nástrojů v činnosti vybraných pražských divadel. Praha, 2012. Vedoucí práce Václav Riedlbauch.
Citace podle APAHorák, J., Riedlbauch, V., & Hanzlík, J. (2012). Analýza využívání moderních fundraisingových a marketingových nástrojů v činnosti vybraných pražských divadel.
Styl ChicagoHorák, Josef, Václav Riedlbauch, and Jan Hanzlík. Analýza Využívání Moderních Fundraisingových a Marketingových Nástrojů V činnosti Vybraných Pražských Divadel. 2012.
Citace podle MLAHorák, Josef, Václav Riedlbauch, and Jan Hanzlík. Analýza Využívání Moderních Fundraisingových a Marketingových Nástrojů V činnosti Vybraných Pražských Divadel. 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích