Citace podle ČSN ISO 690

Jakubíková, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012. 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.

Citace podle APA

Jakubíková, D. (2012). Marketing v cestovním ruchu: Jak uspět v domácí i světové konkurenci (2., aktualiz. a rozš. vyd.). Praha: Grada Publishing.

Styl Chicago

Jakubíková, Dagmar. Marketing V Cestovním Ruchu: Jak Uspět V Domácí I Světové Konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012.

Citace podle MLA

Jakubíková, Dagmar. Marketing V Cestovním Ruchu: Jak Uspět V Domácí I Světové Konkurenci. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích