Tůmová, Miluše. Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody. Praha, 2012. Vedoucí práce Vladimír Chalupský.
Citace podle APATůmová, M., Chalupský, V., & Bártová, H. (2012). Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody.
Styl ChicagoTůmová, Miluše, Vladimír Chalupský, and Hilda Bártová. Spokojenost Zákazníků Jako Faktor Dlouhodobě Udržitelné Konkurenční Výhody. 2012.
Citace podle MLATůmová, Miluše, Vladimír Chalupský, and Hilda Bártová. Spokojenost Zákazníků Jako Faktor Dlouhodobě Udržitelné Konkurenční Výhody. 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích