Citace podle ČSN ISO 690

Tůmová, Miluše. Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody. Praha, 2012. Vedoucí práce Vladimír Chalupský.

Citace podle APA

Tůmová, M., Chalupský, V., & Bártová, H. (2012). Spokojenost zákazníků jako faktor dlouhodobě udržitelné konkurenční výhody.

Styl Chicago

Tůmová, Miluše, Vladimír Chalupský, and Hilda Bártová. Spokojenost Zákazníků Jako Faktor Dlouhodobě Udržitelné Konkurenční Výhody. 2012.

Citace podle MLA

Tůmová, Miluše, Vladimír Chalupský, and Hilda Bártová. Spokojenost Zákazníků Jako Faktor Dlouhodobě Udržitelné Konkurenční Výhody. 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích