Nguyenová, Thanh Hang. Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s. Praha, 2021. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.
Citace podle APANguyenová, T. H., Zamazalová, M., & Koudelka, J. (2021). Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.
Styl ChicagoNguyenová, Thanh Hang, Marcela Zamazalová, and Jan Koudelka. Identifikace Příčin Klesající Spokojenosti Zákazníků Společnosti Alza.cz, A.s. 2021.
Citace podle MLANguyenová, Thanh Hang, Marcela Zamazalová, and Jan Koudelka. Identifikace Příčin Klesající Spokojenosti Zákazníků Společnosti Alza.cz, A.s. 2021.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích