Citace podle ČSN ISO 690

Nguyenová, Thanh Hang. Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s. Praha, 2021. Vedoucí práce Marcela Zamazalová.

Citace podle APA

Nguyenová, T. H., Zamazalová, M., & Koudelka, J. (2021). Identifikace příčin klesající spokojenosti zákazníků společnosti Alza.cz, a.s.

Styl Chicago

Nguyenová, Thanh Hang, Marcela Zamazalová, and Jan Koudelka. Identifikace Příčin Klesající Spokojenosti Zákazníků Společnosti Alza.cz, A.s. 2021.

Citace podle MLA

Nguyenová, Thanh Hang, Marcela Zamazalová, and Jan Koudelka. Identifikace Příčin Klesající Spokojenosti Zákazníků Společnosti Alza.cz, A.s. 2021.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích