Citace podle ČSN ISO 690

Lehtinen, Jarmo a Veber, Jaromír, ed. Zákaznická strategie při správě společností. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2012. 95 s. ISBN 978-80-7431-094-2.

Citace podle APA

Lehtinen, J., Bajer, J., & Veber, J. (2012). Zákaznická strategie při správě společností (1. vyd.). Praha: Professional Publishing.

Styl Chicago

Lehtinen, Jarmo, Josef Bajer, and Jaromír Veber. Zákaznická Strategie Při Správě Společností. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2012.

Citace podle MLA

Lehtinen, Jarmo, Josef Bajer, and Jaromír Veber. Zákaznická Strategie Při Správě Společností. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích