Ježek, Adam. Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal. Praha, 2012. Vedoucí práce Petr Král.
Citace podle APAJežek, A., Král, P., & Šebová, P. (2012). Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal.
Styl ChicagoJežek, Adam, Petr Král, and Petra Šebová. Věrnostní Programy Jako Nástroj Konkurenčního Boje Proti Slevám Na Příkladu Společnosti L Oreal. 2012.
Citace podle MLAJežek, Adam, Petr Král, and Petra Šebová. Věrnostní Programy Jako Nástroj Konkurenčního Boje Proti Slevám Na Příkladu Společnosti L Oreal. 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích