Citace podle ČSN ISO 690

Pavlů, Dušan a kol. Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004. 130 s. Malá edice FMK. ISBN 80-7318-178-9.

Citace podle APA

Pavlů, D. (2004). Marketingové komunikace a firemní strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací.

Styl Chicago

Pavlů, Dušan. Marketingové Komunikace a Firemní Strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004.

Citace podle MLA

Pavlů, Dušan. Marketingové Komunikace a Firemní Strategie. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2004.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích