Macková, Monika. Marketingová komunikace módních značek a jejich vliv na vnímání body image spotřebitele. Praha, 2012. Vedoucí práce Ondřej Pešek.
Citace podle APAMacková, M., Pešek, O., & Krátký, O. (2012). Marketingová komunikace módních značek a jejich vliv na vnímání body image spotřebitele.
Styl ChicagoMacková, Monika, Ondřej Pešek, and Ondřej Krátký. Marketingová Komunikace Módních Značek a Jejich Vliv Na Vnímání Body Image Spotřebitele. 2012.
Citace podle MLAMacková, Monika, Ondřej Pešek, and Ondřej Krátký. Marketingová Komunikace Módních Značek a Jejich Vliv Na Vnímání Body Image Spotřebitele. 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích