Citace podle ČSN ISO 690

Macková, Monika. Marketingová komunikace módních značek a jejich vliv na vnímání body image spotřebitele. Praha, 2012. Vedoucí práce Ondřej Pešek.

Citace podle APA

Macková, M., Pešek, O., & Krátký, O. (2012). Marketingová komunikace módních značek a jejich vliv na vnímání body image spotřebitele.

Styl Chicago

Macková, Monika, Ondřej Pešek, and Ondřej Krátký. Marketingová Komunikace Módních Značek a Jejich Vliv Na Vnímání Body Image Spotřebitele. 2012.

Citace podle MLA

Macková, Monika, Ondřej Pešek, and Ondřej Krátký. Marketingová Komunikace Módních Značek a Jejich Vliv Na Vnímání Body Image Spotřebitele. 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích