Lindström, Martin. Vyluxusované mozky: triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012. 287 s.
Lindström, M., & Dvořák, M. (2012). Vyluxusované mozky: Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu (Vyd. 1.). Praha: Management Press.
Styl ChicagoLindström, Martin, and Milan Dvořák. Vyluxusované Mozky: Triky, Které Používají Firmy, Aby Nás Přiměly K Nákupu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012.
Citace podle MLALindström, Martin, and Milan Dvořák. Vyluxusované Mozky: Triky, Které Používají Firmy, Aby Nás Přiměly K Nákupu. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2012.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích