Geffroy, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?: online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013. 179 s.
Geffroy, E. K., & Pondělíček, J. (2013). Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?: Online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak (Vyd. 1.). Praha: Management Press.
Styl ChicagoGeffroy, Edgar K., and Jiří Pondělíček. Digitální Zákazník - Náš Protivník, Nebo Partner?: Online Clienting, Aneb, Zákazníci Dnes Nakupují Jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013.
Citace podle MLAGeffroy, Edgar K., and Jiří Pondělíček. Digitální Zákazník - Náš Protivník, Nebo Partner?: Online Clienting, Aneb, Zákazníci Dnes Nakupují Jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013.
Více o citacích