Citace podle ČSN ISO 690

Geffroy, Edgar K. Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?: online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013. 179 s. ISBN 978-80-7261-255-0.

Citace podle APA

Geffroy, E. K., & Pondělíček, J. (2013). Digitální zákazník - náš protivník, nebo partner?: Online clienting, aneb, Zákazníci dnes nakupují jinak (Vyd. 1.). Praha: Management Press.

Styl Chicago

Geffroy, Edgar K., and Jiří Pondělíček. Digitální Zákazník - Náš Protivník, Nebo Partner?: Online Clienting, Aneb, Zákazníci Dnes Nakupují Jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013.

Citace podle MLA

Geffroy, Edgar K., and Jiří Pondělíček. Digitální Zákazník - Náš Protivník, Nebo Partner?: Online Clienting, Aneb, Zákazníci Dnes Nakupují Jinak. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2013.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích