Citace podle ČSN ISO 690

Lišková, Marta. Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána. Praha, 2012. Vedoucí práce Jitka Odehnalová.

Citace podle APA

Lišková, M., Odehnalová, J., & Průša, P. (2012). Marketingová strategie sociálního podniku Mléčný bar Bílá vrána.

Styl Chicago

Lišková, Marta, Jitka Odehnalová, and Přemysl Průša. Marketingová Strategie Sociálního Podniku Mléčný Bar Bílá Vrána. 2012.

Citace podle MLA

Lišková, Marta, Jitka Odehnalová, and Přemysl Průša. Marketingová Strategie Sociálního Podniku Mléčný Bar Bílá Vrána. 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích