Petrů, Naděžda. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012. 71 s.
Petrů, N. (2012). Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody) (Vyd. 1.). Praha: Vysoká škola finanční a správní.
Styl ChicagoPetrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012.
Citace podle MLAPetrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012.
Více o citacích