Citace podle ČSN ISO 690

Petrů, Naděžda. Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012. 71 s. ISBN 978-80-7408-072-2.

Citace podle APA

Petrů, N. (2012). Marketingové řízení podniků - diskurs podnikové praxe: (prováděcí analýzy - případové studie - příklady a návody) (Vyd. 1.). Praha: Vysoká škola finanční a správní.

Styl Chicago

Petrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012.

Citace podle MLA

Petrů, Naděžda. Marketingové řízení Podniků - Diskurs Podnikové Praxe: (prováděcí Analýzy - Případové Studie - Příklady a Návody). Vyd. 1. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích