Citace podle ČSN ISO 690

Plesníková, Tereza. Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA. Praha, 2013. Vedoucí práce Markéta Lhotáková.

Citace podle APA

Plesníková, T., Lhotáková, M., & Neuwirthová, M. (2013). Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA.

Styl Chicago

Plesníková, Tereza, Markéta Lhotáková, and Magda Neuwirthová. Vliv Kulturních Odlišností a Specifik Na Marketingovou Strategii Firmy McDonald's - Srovnání ČR a USA. 2013.

Citace podle MLA

Plesníková, Tereza, Markéta Lhotáková, and Magda Neuwirthová. Vliv Kulturních Odlišností a Specifik Na Marketingovou Strategii Firmy McDonald's - Srovnání ČR a USA. 2013.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích