Plesníková, Tereza. Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA. Praha, 2013. Vedoucí práce Markéta Lhotáková.
Citace podle APAPlesníková, T., Lhotáková, M., & Neuwirthová, M. (2013). Vliv kulturních odlišností a specifik na marketingovou strategii firmy McDonald's - srovnání ČR a USA.
Styl ChicagoPlesníková, Tereza, Markéta Lhotáková, and Magda Neuwirthová. Vliv Kulturních Odlišností a Specifik Na Marketingovou Strategii Firmy McDonald's - Srovnání ČR a USA. 2013.
Citace podle MLAPlesníková, Tereza, Markéta Lhotáková, and Magda Neuwirthová. Vliv Kulturních Odlišností a Specifik Na Marketingovou Strategii Firmy McDonald's - Srovnání ČR a USA. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích