Citace podle ČSN ISO 690

Janda, Tomáš. Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy. Praha, 2013. Vedoucí práce Petr Král.

Citace podle APA

Janda, T., Král, P., & Exnerová, K. (2013). Specifika marketingové komunikace v Německu a Švýcarsku zaměřené na veletrhy.

Styl Chicago

Janda, Tomáš, Petr Král, and Kamila Exnerová. Specifika Marketingové Komunikace V Německu a Švýcarsku Zaměřené Na Veletrhy. 2013.

Citace podle MLA

Janda, Tomáš, Petr Král, and Kamila Exnerová. Specifika Marketingové Komunikace V Německu a Švýcarsku Zaměřené Na Veletrhy. 2013.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích