Šenková, Simona. Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Praha, 2013. Vedoucí práce Miroslav Karlíček.
Citace podle APAŠenková, S., Karlíček, M., & Machek, M. (2013). Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu.
Styl ChicagoŠenková, Simona, Miroslav Karlíček, and Martin Machek. Prohloubení Teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' Prostřednictvím Kvalitativního Výzkumu. 2013.
Citace podle MLAŠenková, Simona, Miroslav Karlíček, and Martin Machek. Prohloubení Teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' Prostřednictvím Kvalitativního Výzkumu. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích