Citace podle ČSN ISO 690

Šenková, Simona. Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Praha, 2013. Vedoucí práce Miroslav Karlíček.

Citace podle APA

Šenková, S., Karlíček, M., & Machek, M. (2013). Prohloubení teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' prostřednictvím kvalitativního výzkumu.

Styl Chicago

Šenková, Simona, Miroslav Karlíček, and Martin Machek. Prohloubení Teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' Prostřednictvím Kvalitativního Výzkumu. 2013.

Citace podle MLA

Šenková, Simona, Miroslav Karlíček, and Martin Machek. Prohloubení Teorie 'Brand Engagement in Self-Concept' Prostřednictvím Kvalitativního Výzkumu. 2013.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích