Citace podle ČSN ISO 690

Levinson, Jay Conrad a Hanley, Paul R. J. The guerrilla marketing revolution: precision p£rsuasion of the uncon$cious mind. New ed. London: Piatkus, 2006. 178 s. ISBN 0-7499-2707-0.

Citace podle APA

Levinson, J. C., & Abraham, J. (2006). The guerrilla marketing revolution: Precision p£rsuasion of the uncon$cious mind (New ed.). London: Piatkus.

Styl Chicago

Levinson, Jay Conrad, and Jay Abraham. The Guerrilla Marketing Revolution: Precision P£rsuasion of the Uncon$cious Mind. New ed. London: Piatkus, 2006.

Citace podle MLA

Levinson, Jay Conrad, and Jay Abraham. The Guerrilla Marketing Revolution: Precision P£rsuasion of the Uncon$cious Mind. New ed. London: Piatkus, 2006.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích