Citace podle ČSN ISO 690

Staroveský, Přemysl. Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace. Praha, 2010. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Staroveský, P., Koudelka, J., & Bárta, V. (2010). Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace.

Styl Chicago

Staroveský, Přemysl, Jan Koudelka, and Vladimír Bárta. Dopad Word-of-Mouth Marketingu a Virálního Marketingu Na Kontinuální a Diskontinuální Technologické Inovace. 2010.

Citace podle MLA

Staroveský, Přemysl, Jan Koudelka, and Vladimír Bárta. Dopad Word-of-Mouth Marketingu a Virálního Marketingu Na Kontinuální a Diskontinuální Technologické Inovace. 2010.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích