Staroveský, Přemysl. Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace. Praha, 2010. Vedoucí práce Jan Koudelka.
Citace podle APAStaroveský, P., Koudelka, J., & Bárta, V. (2010). Dopad Word-of-Mouth marketingu a virálního marketingu na kontinuální a diskontinuální technologické inovace.
Styl ChicagoStaroveský, Přemysl, Jan Koudelka, and Vladimír Bárta. Dopad Word-of-Mouth Marketingu a Virálního Marketingu Na Kontinuální a Diskontinuální Technologické Inovace. 2010.
Citace podle MLAStaroveský, Přemysl, Jan Koudelka, and Vladimír Bárta. Dopad Word-of-Mouth Marketingu a Virálního Marketingu Na Kontinuální a Diskontinuální Technologické Inovace. 2010.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích