Horňáková, Michaela. Determinanty zákaznické důvěry online: jak přesvědčit potenciální studenty ke studiu na mezinárodní univerzitě?. Praha, 2013. Vedoucí práce Tomáš Kincl.
Citace podle APAHorňáková, M., Kincl, T., & Novák, M. (2013). Determinanty zákaznické důvěry online: Jak přesvědčit potenciální studenty ke studiu na mezinárodní univerzitě?
Styl ChicagoHorňáková, Michaela, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Determinanty Zákaznické Důvěry Online: Jak Přesvědčit Potenciální Studenty Ke Studiu Na Mezinárodní Univerzitě? 2013.
Citace podle MLAHorňáková, Michaela, Tomáš Kincl, and Michal Novák. Determinanty Zákaznické Důvěry Online: Jak Přesvědčit Potenciální Studenty Ke Studiu Na Mezinárodní Univerzitě? 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích