Citace podle ČSN ISO 690

Miksová, Šárka. Vliv zlepšení služeb firmy Hrastnik s.r.o. na její obrat a na spokojenost zákazníků. Praha, 2013. Vedoucí práce Jan Koudelka.

Citace podle APA

Miksová, Š., Koudelka, J., & Kolouchová, D. (2013). Vliv zlepšení služeb firmy Hrastnik s.r.o. na její obrat a na spokojenost zákazníků.

Styl Chicago

Miksová, Šárka, Jan Koudelka, and Daniela Kolouchová. Vliv Zlepšení Služeb Firmy Hrastnik S.r.o. Na Její Obrat a Na Spokojenost Zákazníků. 2013.

Citace podle MLA

Miksová, Šárka, Jan Koudelka, and Daniela Kolouchová. Vliv Zlepšení Služeb Firmy Hrastnik S.r.o. Na Její Obrat a Na Spokojenost Zákazníků. 2013.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích