Miksová, Šárka. Vliv zlepšení služeb firmy Hrastnik s.r.o. na její obrat a na spokojenost zákazníků. Praha, 2013. Vedoucí práce Jan Koudelka.
Citace podle APAMiksová, Š., Koudelka, J., & Kolouchová, D. (2013). Vliv zlepšení služeb firmy Hrastnik s.r.o. na její obrat a na spokojenost zákazníků.
Styl ChicagoMiksová, Šárka, Jan Koudelka, and Daniela Kolouchová. Vliv Zlepšení Služeb Firmy Hrastnik S.r.o. Na Její Obrat a Na Spokojenost Zákazníků. 2013.
Citace podle MLAMiksová, Šárka, Jan Koudelka, and Daniela Kolouchová. Vliv Zlepšení Služeb Firmy Hrastnik S.r.o. Na Její Obrat a Na Spokojenost Zákazníků. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích