Citace podle ČSN ISO 690

Dooley, Roger. Brainfluence: 100 ways to persuade and convince customers with neuromarketing [online]. Hoboken, N.J.: Wiley, ©2012 [cit. 2024-04-25]. Dostupné z: https://ebookcentral.proquest.com/lib/vsep/detail.action?docID=817468.

Citace podle APA

Dooley, R. (2012). Brainfluence: 100 ways to persuade and convince customers with neuromarketing. Hoboken, N.J.: Wiley.

Styl Chicago

Dooley, Roger. Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Customers With Neuromarketing. Hoboken, N.J.: Wiley, 2012.

Citace podle MLA

Dooley, Roger. Brainfluence: 100 Ways to Persuade and Convince Customers With Neuromarketing. Hoboken, N.J.: Wiley, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích