Štěpánková, Mariana. Analýza marketingového mixu Národní galerie v Praze a Kunsthistorického muzea ve Vídni. Praha, 2013. Vedoucí práce Liběna Jarolímková.
Citace podle APAŠtěpánková, M., Jarolímková, L., & Voříšková, B. (2013). Analýza marketingového mixu Národní galerie v Praze a Kunsthistorického muzea ve Vídni.
Styl ChicagoŠtěpánková, Mariana, Liběna Jarolímková, and Barbora Voříšková. Analýza Marketingového Mixu Národní Galerie V Praze a Kunsthistorického Muzea Ve Vídni. 2013.
Citace podle MLAŠtěpánková, Mariana, Liběna Jarolímková, and Barbora Voříšková. Analýza Marketingového Mixu Národní Galerie V Praze a Kunsthistorického Muzea Ve Vídni. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích