Citace podle ČSN ISO 690

Berglund, Karin, ed., Johannisson, Bengt, ed. a Schwartz, Birgitta, ed. Societal entrepreneurship: positioning, penetrating, promoting. Cheltenham: Edward Elgar, ©2012. xiii, 292 s. ISBN 978-1-78100-632-0.

Citace podle APA

Berglund, K., Johannisson, B., & Schwartz, B. (2012). Societal entrepreneurship: Positioning, penetrating, promoting. Cheltenham: Edward Elgar.

Styl Chicago

Berglund, Karin, Bengt Johannisson, and Birgitta Schwartz. Societal Entrepreneurship: Positioning, Penetrating, Promoting. Cheltenham: Edward Elgar, 2012.

Citace podle MLA

Berglund, Karin, Bengt Johannisson, and Birgitta Schwartz. Societal Entrepreneurship: Positioning, Penetrating, Promoting. Cheltenham: Edward Elgar, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích