Citace podle ČSN ISO 690

Jílková, Markéta. Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra. Praha, 2013. Vedoucí práce Helena Kořánová.

Citace podle APA

Jílková, M., Kořánová, H., & Janatová, L. (2013). Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra.

Styl Chicago

Jílková, Markéta, Helena Kořánová, and Lenka Janatová. Zvýšení Kvality Služeb Společnosti PFP S.r.o. Za Pomoci Vlastního Callcentra. 2013.

Citace podle MLA

Jílková, Markéta, Helena Kořánová, and Lenka Janatová. Zvýšení Kvality Služeb Společnosti PFP S.r.o. Za Pomoci Vlastního Callcentra. 2013.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích