Jílková, Markéta. Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra. Praha, 2013. Vedoucí práce Helena Kořánová.
Citace podle APAJílková, M., Kořánová, H., & Janatová, L. (2013). Zvýšení kvality služeb společnosti PFP s.r.o. za pomoci vlastního callcentra.
Styl ChicagoJílková, Markéta, Helena Kořánová, and Lenka Janatová. Zvýšení Kvality Služeb Společnosti PFP S.r.o. Za Pomoci Vlastního Callcentra. 2013.
Citace podle MLAJílková, Markéta, Helena Kořánová, and Lenka Janatová. Zvýšení Kvality Služeb Společnosti PFP S.r.o. Za Pomoci Vlastního Callcentra. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích