Citace podle ČSN ISO 690

Zorkóciová, Otília a Brynkusová, Barbora. Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem. 1. vyd. Bratislava: Sprint dva, 2012. 163 s. Economics. ISBN 978-80-89393-91-6.

Citace podle APA

Zorkóciová, O. (2012). Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem (1. vyd.). Bratislava: Sprint dva.

Styl Chicago

Zorkóciová, Otília. Vplyv Finančno-hospodárskej Krízy Na Medzinárodnú Marketingovú Stratégiu Firiem. 1. vyd. Bratislava: Sprint dva, 2012.

Citace podle MLA

Zorkóciová, Otília. Vplyv Finančno-hospodárskej Krízy Na Medzinárodnú Marketingovú Stratégiu Firiem. 1. vyd. Bratislava: Sprint dva, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích