Slavík, Jakub. Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014. 183 s. Manažer.
Slavík, J. (2014). Marketing a strategické řízení ve veřejných službách: Jak poskytovat zákaznicky orientované veřejné služby (1. vyd.). Praha: Grada Publishing.
Styl ChicagoSlavík, Jakub. Marketing a Strategické řízení Ve Veřejných Službách: Jak Poskytovat Zákaznicky Orientované Veřejné Služby. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014.
Citace podle MLASlavík, Jakub. Marketing a Strategické řízení Ve Veřejných Službách: Jak Poskytovat Zákaznicky Orientované Veřejné Služby. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích