Zámrská, Marcela. Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě FORMAT, s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem. Praha, 2013. Vedoucí práce Hana Kalinová.
Citace podle APAZámrská, M., Kalinová, H., & Šenk, D. (2013). Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě FORMAT, s.r.o. v Bystřici pod Hostýnem.
Styl ChicagoZámrská, Marcela, Hana Kalinová, and Daniel Šenk. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Ve Firmě FORMAT, S.r.o. V Bystřici Pod Hostýnem. 2013.
Citace podle MLAZámrská, Marcela, Hana Kalinová, and Daniel Šenk. Analýza Nástrojů Marketingového Mixu Ve Firmě FORMAT, S.r.o. V Bystřici Pod Hostýnem. 2013.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích