Citace podle ČSN ISO 690

Vavrečka, Jan. Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU. Vyd. 1. V Praze: Troas, 2011. 114 s. ISBN 978-80-904595-2-6.

Citace podle APA

Vavrečka, J. (2011). Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU (Vyd. 1.). V Praze: Troas.

Styl Chicago

Vavrečka, Jan. Veřejnoprávní Aspekty Samoregulace Reklamy a Obchodních Praktik Na území EU. Vyd. 1. V Praze: Troas, 2011.

Citace podle MLA

Vavrečka, Jan. Veřejnoprávní Aspekty Samoregulace Reklamy a Obchodních Praktik Na území EU. Vyd. 1. V Praze: Troas, 2011.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích