Vavrečka, Jan. Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU. Vyd. 1. V Praze: Troas, 2011. 114 s.
Vavrečka, J. (2011). Veřejnoprávní aspekty samoregulace reklamy a obchodních praktik na území EU (Vyd. 1.). V Praze: Troas.
Styl ChicagoVavrečka, Jan. Veřejnoprávní Aspekty Samoregulace Reklamy a Obchodních Praktik Na území EU. Vyd. 1. V Praze: Troas, 2011.
Citace podle MLAVavrečka, Jan. Veřejnoprávní Aspekty Samoregulace Reklamy a Obchodních Praktik Na území EU. Vyd. 1. V Praze: Troas, 2011.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích