Lapčík, Marek. Televizní zpravodajství jako paradox: jak (ne)rozumět zpravodajství. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012. 333 s. Kultura, média, komunikace.
Lapčík, M. (2012). Televizní zpravodajství jako paradox: Jak (ne)rozumět zpravodajství (1. vyd.). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého.
Styl ChicagoLapčík, Marek. Televizní Zpravodajství Jako Paradox: Jak (ne)rozumět Zpravodajství. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012.
Citace podle MLALapčík, Marek. Televizní Zpravodajství Jako Paradox: Jak (ne)rozumět Zpravodajství. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012.
Více o citacích