Citace podle ČSN ISO 690

Lapčík, Marek. Televizní zpravodajství jako paradox: jak (ne)rozumět zpravodajství. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012. 333 s. Kultura, média, komunikace. ISBN 978-80-244-3326-4.

Citace podle APA

Lapčík, M. (2012). Televizní zpravodajství jako paradox: Jak (ne)rozumět zpravodajství (1. vyd.). Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého.

Styl Chicago

Lapčík, Marek. Televizní Zpravodajství Jako Paradox: Jak (ne)rozumět Zpravodajství. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012.

Citace podle MLA

Lapčík, Marek. Televizní Zpravodajství Jako Paradox: Jak (ne)rozumět Zpravodajství. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci pro Centrum kulturálních mediálních a komunikačních studií při Filozofické fakultě Univerzity Palackého, 2012.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích