Náměstková, Martina. Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice. Praha, 2014. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APANáměstková, M., Zamykalová, M., & Gullová, S. (2014). Zhodnocení marketingové strategie firmy Bruder na českém trhu a návrh nové komunikační strategie v České republice.
Styl ChicagoNáměstková, Martina, Miroslava Zamykalová, and Soňa Gullová. Zhodnocení Marketingové Strategie Firmy Bruder Na českém Trhu a Návrh Nové Komunikační Strategie V České Republice. 2014.
Citace podle MLANáměstková, Martina, Miroslava Zamykalová, and Soňa Gullová. Zhodnocení Marketingové Strategie Firmy Bruder Na českém Trhu a Návrh Nové Komunikační Strategie V České Republice. 2014.
Více o citacích