Citace podle ČSN ISO 690

Kryst, Tomáš. Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering. Praha, 2014. Vedoucí práce Josef Jablonský.

Citace podle APA

Kryst, T., Jablonský, J., & Zouharová, M. (2014). Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering.

Styl Chicago

Kryst, Tomáš, Josef Jablonský, and Martina Zouharová. Použití Kvantitativních Metod Pro Podporu Rozhodování Při Stanovení Základní Strategie Cíleného Marketingu a Marketing Engineering. 2014.

Citace podle MLA

Kryst, Tomáš, Josef Jablonský, and Martina Zouharová. Použití Kvantitativních Metod Pro Podporu Rozhodování Při Stanovení Základní Strategie Cíleného Marketingu a Marketing Engineering. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích