Citace podle ČSN ISO 690

Kočárová, Katarína. Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa. Praha, 2014. Vedoucí práce Přemysl Průša.

Citace podle APA

Kočárová, K., Průša, P., & Sedlacky, M. (2014). Vplyv prítomnosti celebrity v reklame na rozhodovanie spotrebiteľa.

Styl Chicago

Kočárová, Katarína, Přemysl Průša, and Martin Sedlacky. Vplyv Prítomnosti Celebrity V Reklame Na Rozhodovanie Spotrebiteľa. 2014.

Citace podle MLA

Kočárová, Katarína, Přemysl Průša, and Martin Sedlacky. Vplyv Prítomnosti Celebrity V Reklame Na Rozhodovanie Spotrebiteľa. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích