Citace podle ČSN ISO 690

Nagyová-Tkáčová, Monika. Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie. Praha, 2014. Vedoucí práce Přemysl Průša.

Citace podle APA

Nagyová-Tkáčová, M., Průša, P., & Jakešová, P. (2014). Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie.

Styl Chicago

Nagyová-Tkáčová, Monika, Přemysl Průša, and Patricia Jakešová. Segmentácia Trhu Pri Použití Marketingových Dát Ako Súčasť Marketingovej Stratégie. 2014.

Citace podle MLA

Nagyová-Tkáčová, Monika, Přemysl Průša, and Patricia Jakešová. Segmentácia Trhu Pri Použití Marketingových Dát Ako Súčasť Marketingovej Stratégie. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích