Nagyová-Tkáčová, Monika. Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie. Praha, 2014. Vedoucí práce Přemysl Průša.
Citace podle APANagyová-Tkáčová, M., Průša, P., & Jakešová, P. (2014). Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie.
Styl ChicagoNagyová-Tkáčová, Monika, Přemysl Průša, and Patricia Jakešová. Segmentácia Trhu Pri Použití Marketingových Dát Ako Súčasť Marketingovej Stratégie. 2014.
Citace podle MLANagyová-Tkáčová, Monika, Přemysl Průša, and Patricia Jakešová. Segmentácia Trhu Pri Použití Marketingových Dát Ako Súčasť Marketingovej Stratégie. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích