Citace podle ČSN ISO 690

Falcmanová, Klára. Analýza marketingové strategie společnosti GLOBUS ČR se zaměřením na nepotravinářskou část sortimentu. Praha, 2014. Vedoucí práce Květa Olšanová.

Citace podle APA

Falcmanová, K., Olšanová, K., & Trojanová, K. (2014). Analýza marketingové strategie společnosti GLOBUS ČR se zaměřením na nepotravinářskou část sortimentu.

Styl Chicago

Falcmanová, Klára, Květa Olšanová, and Kamila Trojanová. Analýza Marketingové Strategie Společnosti GLOBUS ČR Se Zaměřením Na Nepotravinářskou část Sortimentu. 2014.

Citace podle MLA

Falcmanová, Klára, Květa Olšanová, and Kamila Trojanová. Analýza Marketingové Strategie Společnosti GLOBUS ČR Se Zaměřením Na Nepotravinářskou část Sortimentu. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích