Falcmanová, Klára. Analýza marketingové strategie společnosti GLOBUS ČR se zaměřením na nepotravinářskou část sortimentu. Praha, 2014. Vedoucí práce Květa Olšanová.
Citace podle APAFalcmanová, K., Olšanová, K., & Trojanová, K. (2014). Analýza marketingové strategie společnosti GLOBUS ČR se zaměřením na nepotravinářskou část sortimentu.
Styl ChicagoFalcmanová, Klára, Květa Olšanová, and Kamila Trojanová. Analýza Marketingové Strategie Společnosti GLOBUS ČR Se Zaměřením Na Nepotravinářskou část Sortimentu. 2014.
Citace podle MLAFalcmanová, Klára, Květa Olšanová, and Kamila Trojanová. Analýza Marketingové Strategie Společnosti GLOBUS ČR Se Zaměřením Na Nepotravinářskou část Sortimentu. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích