Vizingrová, Kateřina. Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích. Praha, 2014. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APAVizingrová, K., Zamykalová, M., & Machová, A. (2014). Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích.
Styl ChicagoVizingrová, Kateřina, Miroslava Zamykalová, and Adéla Machová. Marketingová Strategie Pilsner Urquell Na českém a Zahraničních Trzích. 2014.
Citace podle MLAVizingrová, Kateřina, Miroslava Zamykalová, and Adéla Machová. Marketingová Strategie Pilsner Urquell Na českém a Zahraničních Trzích. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích