Kysela, Martin. Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a ve vybraných evropských zemích, porovnání s konkurencí. Praha, 2014. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.
Citace podle APAKysela, M., Zamykalová, M., & Heřmanský, M. (2014). Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a ve vybraných evropských zemích, porovnání s konkurencí.
Styl ChicagoKysela, Martin, Miroslava Zamykalová, and Martin Heřmanský. Analýza Marketingové Strategie Značky Harley-Davidson Na českém Trhu a Ve Vybraných Evropských Zemích, Porovnání S Konkurencí. 2014.
Citace podle MLAKysela, Martin, Miroslava Zamykalová, and Martin Heřmanský. Analýza Marketingové Strategie Značky Harley-Davidson Na českém Trhu a Ve Vybraných Evropských Zemích, Porovnání S Konkurencí. 2014.
Více o citacích