Citace podle ČSN ISO 690

Kysela, Martin. Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a ve vybraných evropských zemích, porovnání s konkurencí. Praha, 2014. Vedoucí práce Miroslava Zamykalová.

Citace podle APA

Kysela, M., Zamykalová, M., & Heřmanský, M. (2014). Analýza marketingové strategie značky Harley-Davidson na českém trhu a ve vybraných evropských zemích, porovnání s konkurencí.

Styl Chicago

Kysela, Martin, Miroslava Zamykalová, and Martin Heřmanský. Analýza Marketingové Strategie Značky Harley-Davidson Na českém Trhu a Ve Vybraných Evropských Zemích, Porovnání S Konkurencí. 2014.

Citace podle MLA

Kysela, Martin, Miroslava Zamykalová, and Martin Heřmanský. Analýza Marketingové Strategie Značky Harley-Davidson Na českém Trhu a Ve Vybraných Evropských Zemích, Porovnání S Konkurencí. 2014.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.

Více o citacích