Mišková, Zuzana. Vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb vybraného hotela. Praha, 2014. Vedoucí práce Jiřina Jenčková.
Citace podle APAMišková, Z., Jenčková, J., & Vaško, M. (2014). Vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb vybraného hotela.
Styl ChicagoMišková, Zuzana, Jiřina Jenčková, and Martin Vaško. Vplyv Sociálnych Sietí a Recenzných Portálov Na Kvalitu Služieb Vybraného Hotela. 2014.
Citace podle MLAMišková, Zuzana, Jiřina Jenčková, and Martin Vaško. Vplyv Sociálnych Sietí a Recenzných Portálov Na Kvalitu Služieb Vybraného Hotela. 2014.
Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel.
Více o citacích